Palielinātā izmēra "treshka" sākas Indijā
Āzijas tirgus kļūst arvien interesantāks Eiropas autoražotājiem, kuri ne tikai pārceļ ievērojamu daļu savu ražošanas līniju uz Ķīnu un Indiju, bet arī pārdod tur savas automašīnas. Piemēram, citu dienu Deli viņi prezentēja atjauninātu un vietējam tirgum pielāgotu BMW 3. sēriju.

Tehniski automašīnā nav notikušas izmaiņas. Tas pats attiecas uz modeļa dizainu. Vienīgā pielāgošanās bija automašīnas lieluma palielināšanās, kas saistīta ar vietējā tirgus specifiku. Gan Ķīnā, gan Indijā pircēji mēdz dot priekšroku masīvākiem transportlīdzekļiem, kas uzsver īpašumtiesības.
Šajā sakarā bija jāpalielina garenbāze, kā arī nedaudz jāpaaugstina klīrenss. Arī Indijas tirgum tika sagatavota īpaša spēka agregāta dīzeļa versija, kas ražo 190 ZS. un 280 nm. griezes moments.

Attiecībā uz trešās sērijas automobiļu tirdzniecību BMW klātbūtnes laikā Indijas subkontinentā BMW izdevās pārdot aptuveni trīssimt tūkstošus sedanu. Ņemot vērā automašīnas ievērojamās izmaksas planētas ekonomiski atpalikušajā reģionā, tas ir diezgan ievērojams rādītājs.
Ir viedoklis!