Viss par BMW automašīnām pasaulē un Latvijā: ziņas, komentāri, interesanta analīze, ārvalstu mediju monitorings.

Skaista raktuves sliktos laikapstākļos


12 фев 2023
2010. gadā autoražotājiem un automašīnu tirgotājiem bija grūti parādīt, ka viņiem klājas labi un ka viņi ar nepacietību raugās uz nākotni. Šim mērķim vajadzēja kalpot automašīnu izstādēm, gan globālām, gan vietējām.

Dažreiz tas pat izdevās. Pasaulē vecāko Parīzes tehnoloģiju pasauli, kas rudenī notiek pārmaiņus ar Frankfurti, analītiķi prognozēja par nozīmīgāko specializēto notikumu. Šoreiz paviljonus apmeklēja pusotrs miljons cilvēku, kuriem tika demonstrēti vairāk nekā pieci desmiti pasaules pirmizrādes. To vidū ir daudz ekoloģisku un ne tikai konceptu, bet arī sērijveida automobiļu. Gaidāmās tendences ļāva izsekot parastajām ogļūdeņražu mašīnām. Lielākā daļa ražotāju ir paļāvušies uz klašu un sporta modeļu krustojumu. Ar gandrīz tādu pašu moto - "Nākotne kļūst par tagadni" - martā viņi sarīkoja jubileju, 80. Ženēvas autoizstādi. Septiņās hallēs tika izvietoti simts pasaules un Eiropas jaunumi, īpaši izceļot tos pašus elektromobiļus. Auto gigantu vadītāji pat sacentās par tendenču noteicēja titulu videi draudzīgā veidā. Protams, galvenais aizjūras pasaules čempionāts Detroita nav novirzījies no draudzības ar vidi tendences. Šķiet, ka amerikāņu autoindustrijas monstra piedzīvotais bankrots viņu tikai rosināja uz jauninājumiem. Pat teorētiski pašmāju izstāžu rīkotāji diez vai būtu spējuši noturēt Rietumu kolēģu līmeni - lejupslīde Ukrainas auto tirgu samazināja daudz būtiskāk.

 Tāpēc vērienīgie plāni vienai krīzes valstij sarīkot pat trīs auto izstādes dzīvē nepiepildījās. 2009. gada Kijevas autoizstāde nenotika, it kā, pieņemot Parīzes divu gadu soli, tā 2010. gadā tika atcelta kā protesta zīme pret paaugstinātiem akcīzes nodokļiem dārgām automašīnām - viņi saka, nevajag lielīties ar to, ko jūs joprojām nevar piegādāt. Rezultātā minētais akcīzes nodoklis tā arī netika ieviests, bet pavasarī autobraucējus iepriecināja tikai SIA. Vecākais pašmāju salons notika astoņpadsmito reizi. Septembra "Capital Auto Show" apmeklētājiem šķita nedaudz spilgts, lai gan tajā pārstāvēti tikai UkrAVTO Corporation reklamēti zīmoli. Bet tos var ne tikai apskatīt, bet arī uzreiz iegādāties. Savādi, ka grūtības ne tikai neizslēdzās, bet arī vairojās specializētie automašīnu tirdzniecības centri. Piemēram, Kijevā gada laikā bija divas retro ekspozīcijas – aprīlī un novembrī. Izstādīto modeļu kopējās izmaksas bija mērāmas miljonos dolāru, un salona grīdu rotāja spāņu keramikas flīzes, tieši tādas pašas kā ua.all-biz.info. Lai gan ekskluzīvā īpašnieki ir pārliecināti, ka tā galvenā vērtība nav finansiāla. Daži no retumiem bija arī pārdošanā. Un, spriežot pēc izsoles rezultātiem, krīze nesamazināja to ukraiņu skaitu, kuriem kabatā bija papildu miljons grivnu.http://fiatforum.lv/http://fiatforum.lv/
1123

VAIRĀK PAR šo tēmu:

SsangYong SIV-2 koncepcija: lūk, kāda izskatās zīmola nākotne Korejas ražotājs SsangYong regulāri demonstrē sabiedrībai arvien jaunas un jaunas koncep

SsangYong SIV-2 koncepcija: lūk, kāda izskatās zīmola nākotne Korejas ražotājs SsangYong regulāri demonstrē sabiedrībai arvien jaunas un jaunas koncep

Korejas ražotājs SsangYong regulāri demonstrē sabiedrībai arvien jaunas un jaunas koncepcijas. Sērijveida versiju prototipi tika redzēti visos lielākajos
Nākotnes automašīnas, automašīnu foto

Nākotnes automašīnas, automašīnu foto

  Visa pasaule ir pazīstama ar Continental riepām, tās ražo liels uzņēmums ar tādu pašu nosaukumu.
BMW X3 M no dÄHLer iepriecinās ar dzinēju

BMW X3 M no dÄHLer iepriecinās ar dzinēju

BMW no saulainās Bavārijas jau sen un stingri iegājis vēsturē kā sporta modeļu autoražotājs. Ja vēl deviņdesmito gadu vidū M sērijas automašīnas tikai sāka
Electric BMW M debitē šoruden

Electric BMW M debitē šoruden

Arvien vairāk "elektrisko" ziņu ierodas no Bavārijas autoražotāja nometnes, kas slēpjas zem trim leģendārām vēstulēm. Šoreiz mēs jums pastāstīsim par labu
Palielinātā izmēra

Palielinātā izmēra "treshka" sākas Indijā

Āzijas tirgus kļūst arvien interesantāks Eiropas autoražotājiem, kuri ne tikai pārceļ ievērojamu daļu savu ražošanas līniju uz Ķīnu un Indiju, bet arī pārdod

Ir viedoklis!

Atrodiet mūs
soc soc soc soc
ВХОД НА САЙТ