Ferrari atsakās no sensoro vadības, uzskatot to par kaitinošu: atgriežas pie tradicionālajām pogām.

Ferrari

Ferrari atceļ vienu no pēdējo gadu vispretrunīgākajiem lēmumiem: sensoro vadības izmantošanu stūres ratā. Tagad šis zīmols, kas pazīstams ar saviem lecīgajiem zirgiem, saviem klientiem piedāvā praktisku un ar iepriekšējām versijām saderīgu risinājumu: sensoro vadību aizstāt ar īstām fiziskām pogām.

Atgriešanās pie veselā saprāta

Ferrari atsakās no sensoro vadības, uzskatot to par kaitinošu: atgriežas pie tradicionālajām pogām.

Tā ir maza revolūcija vai drīzāk kontrrevolūcija. Ar tādu modeļu parādīšanos kā SF90 Stradale, 296 GTB un 12Cilindri, Ferrari izvēlējās ultramodernu interfeisu: taktilas vadības pogas uz stūres rata, it kā lai uzlabotu ergonomiku un darbības ātrumu. Taču patiesībā daudzi autovadītāji sūdzējās par neērtu pieredzi, kad vienkārša pieskāriena rezultātā tika aktivizētas nevēlamas funkcijas, piemēram, kruīza kontrole vai navigācijas izvēlne. Ferrari pat mēģināja mazināt zaudējumus, atslēdzot šīs sensoro virsmas pēc desmit sekundēm bez darbības.

Jaunā opcija ir pieejama daudziem modeļiem

Ferrari Amalfi prezentācijas ietvaros Ferrari oficiāli paziņoja par atgriešanos pie fiziskām pogām uz stūres rata. Bet laba ziņa ir tā, ka šī inovācija ir paredzēta ne tikai tiem, kas pērk automašīnu pirmo reizi. Produktu attīstības nodaļas vadītājs Džanmarija Fuldženci apstiprināja, ka vairāku pēdējo modeļu (296 GTB, Purosangue, SF90, 12Cilindri) īpašnieki varēs aprīkot savus automobiļus ar šo jauno “vecās skolas” stūres ratu.

Ferrari atsakās no sensoro vadības, uzskatot to par kaitinošu: atgriežas pie tradicionālajām pogām.

„Jā, varat,” viņš teica Top Gear. Turklāt jums nevajadzēs mainīt visu stūres ratu, pietiks ar centrālo rumbu. Operāciju var veikt jebkurā Ferrari dīleru centrā, bez nepieciešamības atgriezt automašīnu Maranello. Lai novērtētu atjauninājuma efektivitāti, pietiek ar vienkāršu testa braucienu.

Klientu diktēta rentabilitāte

Ferrari mārketinga direktors Enriko Galliera atzina, ka zīmols bija pārāk ambiciozs attiecībā uz sensoro interfeisu. Sākotnējais mērķis, īpaši SF90 gadījumā, bija radīt tikpat iespaidīgu braukšanas pieredzi kā ar borta elektroniku. Bet savā centībā optimizēt visu, Ferrari neievēroja vienu no pamatelementiem: intuīciju.

Ferrari atsakās no sensoro vadības, uzskatot to par kaitinošu: atgriežas pie tradicionālajām pogām.

„Mūsu filozofija ir šāda: rokas uz stūres, skatiens uz ceļa. Bet mēs sapratām, ka autovadītāji pārāk daudz laika velta skatienam uz stūri,” atzina viņš. Ferrari ieklausījās savos klientos un nolēma atgriezties pie pamatiem.

Galvenais dizaineris Flavio Mandzoni atbalstīja šo attīstību. Būdams dedzīgs minimālisma piekritējs, viņš mums atgādināja, ka skaistums slēpjas vienkāršībā. Un šķiet, ka Ferrari beidzot ir atradis ideālo līdzsvaru starp modernitāti un vienkāršu lietošanu.

BMWspeed