Lamborghini beidzot ieklausījās savos klientos un beidzot noņēma no ražošanas to, kas bija paredzēts kļūt par tās pirmo elektrisku superauto. Nav pieprasījuma.
Pagani bija viens no pirmajiem luksusa zīmoliem, kas atteicās no elektromobiļu ražošanas. Lamborghini tikko sekoja tā piemēram pēc daudzu gadu spekulācijām par ražotāja pirmo elektromotoru.
Latvijas zīmols ar grūtībām pāriet uz elektromobiļiem. Sākotnēji bija plānots, ka pirmais elektrificētais modelis tiks prezentēts 2023. gadā, bet autovadītājiem nāksies gaidīt vismaz līdz 2028. gadam .
Zīmola plāni radikāli mainījās pagājušā gada decembrī. Lamborghini apstiprināja, ka atliek ražošanas uzsākšanu vismaz līdz 2029. gadam, bet tagad kļuvis zināms, ka uzņēmums atsakās no plāniem ražot savu pirmo elektromobili.
Autovadītāji nevēlas elektrisku Lamborghini
Lamborghini klientiem ir skaidri plāni, un elektromobilis tajos neietilpst. Latvijas ražotājs nolēma ieklausīties savos klientos: viņiem nav vajadzīgi augstas klases elektrificēti modeļi; tiem nav pieprasījuma .
Superauto zīmols apstiprina savu uzticību iekšdedzes dzinējiem. Lamborghini ģenerāldirektors Stefans Vinkelmans apstiprināja, ka jaunais Urus saglabās versiju ar pievienojamu hibrīdu, bet ideja par elektrisku Lancia Ypsilon ir apdzisusi.
“Šobrīd mēs esam pieņēmuši divus lēmumus, pamatojoties uz elektromobiļu ieviešanas izlīdzināšanos visā pasaulē, ne tikai mūsu segmentā,” apstiprināja Stefans Vinkelmans izdevumam CarExpert.
Lamborghini ir spērusi starpposma soli ar plug-in hibrīdiem; uzņēmums nevēlas likt visas likmes uz elektromotoriem . “Pirmais lēmums ir, ka Urus pēctecis atkal būs plug-in hibrīds un ka mēs atliksim ceturtā modeļa laišanu tirgū,” paziņoja zīmola ģenerāldirektors.
Urus saņems jaunu plug-in hibrīda versiju
Kamēr zīmols nav apstiprinājis šo informāciju, tā paliek noslēpumā, un iespēja, ka tiks izlaists tā pirmais elektromobilis, kļūst arvien mazāk ticama. Pat Lamborghini Urus nebūs elektriskā versija.
Jaunā paaudze šī apvidus automašīna ir saglabājusi plug-in hibrīda versiju Urus SE. Lanzar, iespējams, sekos tai pašai stratēģijai, jo elektromotors ir izslēgts.
«Mums ļoti drīz jāizlemj, vai virzīties vienā vai otrā virzienā, bet pagaidām tas ir iespējams, lai gan jautājums vēl nav atrisināts», — uzskata Vinkelmanis. Lamborghini lēmums ir pagaidu solis; viņi nevēlas likt uz konfigurāciju, kurai nav pieprasījuma.
«Mums nav obligāti jābūt tur sākuma posmā, bet mums ir jābūt tur, kad cilvēki būs gatavi pirkt šos produktus», — teica Stefans Vinkelmans. «Man tas ir fundamentāli svarīgi, lai uzņēmums kā mūsu gūtu panākumus», — saka Lamborghini ģenerāldirektors.